Sabiedriskajā transportā samazinājies krišanas gadījumu skaits
Par to, ka turēšanās sabiedriskajā transportā ir svarīga, liecina, 2011.gada decembrī "Rīgas satiksmes" interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv veiktā aptauja. 76% aptaujas dalībnieku apliecināja, ka, braucot sabiedriskajā transportā, turas. 9% respondentu atklāja, ka paši turas, bet pamana, ka citi to nedara. 6% neslēpa, ka par turēšanos brauciena laikā nav domājuši, bet 8% atzina, ka neturas.
Līdzīga aptauja pērn tika veikta arī sociālajos medijos. "Rīgas satiksmes" profila sekotāji portālā draugiem.lv visvairāk atzīmēja atbilžu variantu, ka brauciena laikā paši turas, bet pamana, ka citi to nedara, savukārt Twitter vidē dominēja viedoklis, ka brauciena laikā turas, jo tā ir drošāk.
"Rīgas satiksme" atgādina, ka 2011.gada novembrī tika uzsākta skaidrojoša kampaņa TURIES!. Kampaņas mērķis bija pievērst pasažieru uzmanību drošai braukšanai sabiedriskajā transportā. Par turēšanos atgādināja informatīvie materiāli gan transportlīdzekļa salonos, gan pieturvietās. Tāpat tika veikts izglītojošs darbs sabiedriskā transporta vadītājiem par drošu pasažieru pārvadāšanu.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapāwww.rigassatiksme.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.